Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան (Մանկավարժության տեսություն և պատմություն)

Հարցեր
  1. Մանկավարժական գիտության օբյեկտը, առարկան և արդի խնդիրները: Մանկավարժական գիտության և պրակտիկայի փոխադարձ կապը:
  2. Մանկավարժական գիտության առանձնահատկությունները և զարգացման փուլերը:
  3. Մանկավարժության տեսական և մեթոդաբանական հիմքերը:
  4. Մանկավարժական հետազոտության բովանդակությունը, տրամաբանությունը և գիտական հասկացությունները:
  5. Գիտական ճանաչողության մեթոդների էությունը, բովանդակությունը, բնութագիրը և դասակարգումը:
  6. Մանկավարժական հետազոտության տրամաբանական և էմպիրիկ մեթոդները:
  7. Մանկավարժական հետազոտության տեսական և պատմահամեմատական մեթոդները:
  8. Կրթության փիլիսոփայությունը` որպես մանկավարժական գիտության ճյուղ, օբյեկտը, առարկան և խնդիրները: Կրթության սահմանման փիլիսոփայական տեսանկյունները:
  9. Կրթության փիլիսոփայության ժամանակակից տեսությունների ընդհանուր բնութագիրը:
  10. Դաստիարակության փիլիսոփայության էությունը:
  11. Մանկավարժական արժեբանության հայեցակարգային հիմքերը, հիմնական հասկացությունները և դրանց բնութագրումը:
  12. Արժեքային պատկերացումների և գաղափարների զարգացումը որպես ընդհանուր պատմական գործընթաց:
  13. Անձի զարգացման շրջափուլերը և դրանց գիտատեսական հիմնավորումը:
  14. «Մարդ», «անձ», «անհատ» հասկացությունների բնութագրումը: Անձի սոցիա-լակա¬նացման գործընթացի ընդհանուր բնութագիրը:
  15. Դիդակտիկայի հիմնական հասկացությունները:
  16. Կրթության բովանդակությունը, էությունը և նրա պատմական բնույթը: Կրթության բովանդակությունը արտահայտող փաստաթղթերը:
  17. ՀՀ կրթության համակարգի կառուցվածքը, զարգացման միտումները:
  18. «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքը: Կրթական չափորոշիչներ:
  19. Կրթական բարեփոխումները արդի փուլում: Հանրակրթության պետական նոր կրթակարգը:
  20. Ընդունակությունների, կարողությունների, հմտությունների և գիտելիքների գիտական բնութագիրը:
  21. Կրթության ավանդական և այլընտրանքային համակարգերը:
  22. Նյութական և ձևական կրթության մասին տեսությունները:
  23. Ձևական կրթության տեսության և պրակտիկայի ակունքները:
  24. Ուսուցման տեսական-մեթոդաբանական հիմքերը: Ուսուցման ժամանակակից տեսությունները և հայեցակարգերը:
  25. Ուսուցման գործընթացը որպես ամբողջական համակարգ, դրա բնութագիրը:
  26. Ուսուցման օրենքները, օրինաչափությունները և սկզբունքները բուհում:
  27. Ուսուցման մեթոդներն ու միջոցները բուհում:
  28. Ուսումնական գործունեության դրդապատճառները:
  29. Սովորողների իմացական գործունեության ձևերը:
  30. Սովորողների իմացական գործընթացի ակտիվացման և ինքնուրույնության ձևավորման մանկավարժական պայմանները:
  31. Ուսուցչի և աշակերտի նախապատրաստվելը դասին:
  32. Մանկավարժական գործու¬նեության էությունը, առանձնահատկությունները և իննովացիոն ուղղվածությունը հանրա¬կրթական դպրոցում:
  33. Մանկավարժական գործունեության դրդապատճառները:
  34. Մասնագիտական-մանկավարժական գործունեության զարգացման ուղիները:
  35. Ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտություններ:
  36. Ուսուցչի ներկայացվող համամանկավարժական պահանջները:
  37. Ուսուցչի մանկավարժական վարպետության կառուցվածքը:
  38. Մանկավարժական խնդիրների տեսակները մանկավարժական գործունեու¬թյան մեջ: Մանկավարժական խնդիրների լուծման տեխնոլոգիաներ:
  39. Մանկավարժական նախագծում, դրա հիմնական սկզբունքները:
  40. Մանկավարժական դիագնոստիկա. նպատակը, խնդիրները:
  41. Ուսումնադաստիարակչական մեթոդների դասակարգման վերաբերյալ տեսությունները:
  42. Ժամանակակից դիդակտիկական համակարգերը:
  43. Ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաների դասակարգումը բուհում:
  44. Զարգացնող ուսուցման տեխնոլոգիաներ:
  45. Պրոբլեմային ուսուցման էությունը, կառուցվածքն ու մեթոդները:
  46. Ծրագրավորված և տարբերակված ուսուցման տեխնոլոգիաներ:
  47. Հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիա:
  48. Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակը, էությունը, կառուցվածքը: Ուսուցման տեխնոլոգիայի նախագծման տրամաբանությունը:
  49. Մոդուլային ուսուցման տեխնոլոգիա:
  50. Անհատական ուսուցման տեխնոլոգիա:
  51. Ուսուցման տեխնոլոգիայի գործառույթները:
  52. Հումանիստական և անձնուղղորդ տեխնոլոգիաներ:
  53. Ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու դրանց զարգացման միտումները հանրակրթության համակարգում:
  54. Աշակերտական կոլեկտիվի ձևավորումը և դրա ազդեցությունը անձի զարգացման գործընթացի վրա:
  55. Աշակերտական ինքնավարությունը ժամանակակից դպրոցում:
  56. Ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու դրանց զարգացման միտումները բարձրագույն կրթության համակարգում:
  57. Սովորողների արտադասարանական և արտադպրոցական աշխատանքների տեսակներն ու ձևերը արդի պայմաններում:
  58. Մասնագիտական կրթության նպատակը և բովանդակությունը:
  59. Թեստային առաջադրանքների տեսակները բուհում, դրանց ներկայացվող պահանջները:
  60. Մանկավարժական կրթության համակարգի կայացման փուլերը ՀՀ-ում:
  61. Ուսանողների ուսումնահետազոտական և գիտահետազոտական աշխատանքների կազմակերպման տեսակներն ու ձևերը:
  62. Բուհի դասախոսի գործունեության հոգեբանամանկավարժական առանձնա-հատկությունները: Դասախոսի և ուսանողի փոխգործունեության ձևերը:
  63. «Ուսուցման որակ» հասկացության բնութագրումը:Ուսուցման որակի հսկողությունը, ձևերն ու տեսակները;
  64. Ուսուցման արդյունքների գնահատման ժամանակակից համակարգը:
  65. Դաստիարակության տեսությունների դասակարգումը: Դաստիարակության նկատմամբ ժամանակակից հումանիստական մոտեցումները:
  66. Դաստիարակությունը ամբողջական մանկավարժական գործընթացում:
  67. Դաստիարակության գործընթացի ներքին տրամաբանությունը, օրինաչափությունները և հակասությունները:
  68. Դաստիարակության գործընթացի կառավարումը հանրակրթական դպրոցում:
  69. Դաստիարակության գործընթացի կառավարման առանձնա¬հատկություն¬ները բուհում:
  70. Ընտանիքը որպես անձի դաստիարակության և զարգացման մանկավարժական փոխազդեցության սուբյեկտ և սոցիալ-մշակութային միջավայր:
  71. Դաստիարակության բովանդակային բաղադրամասերի վերլուծությունը:
  72. Դաստիարակության սկզբունքները:
  73. Դաստիարակության մեթոդների վերաբերյալ ժամանակակից մոտեցումների բնութագիրը:
  74. Դաստիարակչական աշխատանքների բովանդակությունը և ձևերը բուհում:
  75. Կրթական համակարգերի կառավարումը որպես սոցիալական կառավարման տարատեսակ:
  76. Կրթական համակարգերի կառավարման սկզբունքներն ու գործառույթները, դրանց գիտական հիմնավորումը:
  77. Կրթական համակարգերի կառավարման մեթոդներն ու ձևերը:
  78. Դպրոցի կառավարման գործընթացը, գործառույթներն ու սկզբունքները:
  79. Դպրոցի տնօրենի կառավարչական գործառույթները և կառավարման ոճերը:
  80. Ուսուցիչների աշխատանքի գնահատումը, վերապատրաստումը, մասնագիտական աճը:
  81. Դասղեկ, նրա գործառույթները, աշխատանքի բաժինները, դրանց պլանավորումը:
  82. Մանկավարժական մշակույթ հասկացության էությունը և կառուցվածքային բաղադրիչները:
  83. Մանկավարժական մշակույթի ձևավորման նորարարական ուղղվածությունը բուհում:
  84. Բուհի դասախոսի դիդակտիկական նպատակը և դրա իրականացման միջոցներն ու ձևերը:
  85. Մանկավարժական հաղորդակցման էությունը, կառուցվածքը և ժառանգաբանությունը:
  86. Մանկավարժական հաղորդակցման ոճերը և մոդելները:
  87. Բուհի կառավարչական մարմինների կառուցվածքը բուհում:
  88. Ուսումնադաստիակարչական գործընթացի և գիտական աշխատանքների ղեկավարումը բուհում:
  89. Բարձրագույն կրթության դիդակտիկական համակարգը:
  90. Մանկավարժական պրակտիկայի կազմակերպման սկզբունքները:
  91. Դպրոցների ձևավորումն ու զարգացումը Հայաստանում հայ գրերի գյուտից հետո:
  92. Հայ մանկավարժները դաստիարակության մասին:
  93. Միջնադարյան համալսարանները Հայաստանում:
  94. Մասնագիտական դպրոցների ձևավորումն ու զարգացումը Հայաստանում:
  95. Դպրոցների ձևավորումը Արցախում 5-12-րդ դարերում:
  96. Կրթության համակարգի ձևավորումը ՀՀ-ում 20-րդ դարի առաջին կեսում:
  97. Մանկավարժական միտքը և կրթության դրվածքը 20-րդ դարում:
  98. Վալդորֆյան դպրոցներ:
  99. Բենջամին Ս.Բլումի տաքսանոմիան:
  100. Գ.Գյուրջիևի մանկավարժական տեսությունը: