Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան (Ավտոմեքենաներ և տրակտորներ)

Հարցեր
  1. Ժամանակակից ավտոտրանսպորտային միջոցներին ներկայացվող հիմնական պահանջները և հարմարադասման սխեմաների վերլուծությունը:
  2. Ժամանակակից ներքին այրման շարժիչների կառուցվածքային առանձնահատկությունները և դրանց ներկայացվող հիմնական պահանջները:
  3. Դիզելային շարժիչի աշխատանքի վրա ազդող հիմնական գործոնները:
  4. Ղեկային վարման համակարգի ընդհանուր կառուցվածքը, դասակարգումը, ներկայացվող պահանջները և հիմնական բնութագրերը, կառուցվածքային առանձնահատկությունները:
  5. Դիֆերենցիալի բլոկավորման էլեկտրոնային համակարգեր (EDS):
  6. Ժամանակակից ավտոտրանսպորտային միջոցների շարժահաղորդակների դասակարգումը, դրանց ներկայացվող պահանջները, հիմնական բնութագրերը և կառուցվածքային առանձնահատկու-թյունները:
  7. Թեթև մարդատար ավտոմեքենաների թափքերի հիմնական տեսակները և դասակարգումն ըստ թափքի գաբարիտային չափերի:
  8. Հիդրոդինամիկ, հիդրոծավալային և էլեկտրական շարժիչ-անիվների կառուցվածքային առանձնահատկությունների վերլուծությունը:
  9. Մասնագիտացված շարժակազմ նշանակությունը, դասակարգումը, բնութագրերը և դրանց ներկայացվող պահանջները:
  10. Արգելակային համակարգի ընդհանուր կառուցվածքը, դասակարգումը, ներկայացվող պահանջները և հիմնական բնութագրերը, կառուցվածքային առանձնահատկությունները:
  11. Կախոցներին ներկայացվող պահանջները և հիմնական բնութագրերը, կառուցվածքային առանձնահատկություններն ու դրանց համեմատական վերլուծությունը (Mac. Pherson, Quadrakink, ADS, Magneride):
  12. Ավտոգնացքների հարմարադասման սխեմաների վերլուծությունը և առանձնահատկությունները:
  13. Ավտոմատ և կիսաավտոմատ շարժահաղորդակներ (CVT, Honda Civik, Multitronic Audi, SH-AWD, Instant Traction)։
  14. Կախոցքի կինեմատիկայի ազդեցությունը կառավարման և կայունության վրա:
  15. Բենզինային շարժիչի աշխատանքի վրա ազդող հիմնական գործոնները։
  16. Հակաբլոկավորման համակարգեր (ABS):
  17. Կուրսային կայունության համակարգեր (ESP) և հակատեղապտույտային համակարգեր (ASR):
  18. Վայէջքին շարժման օօժանդակ համակարգ (HDC): Վերելքի վրա տեղից պոկման օժանդակ համարագ:
  19. Կողաշրջումը կանխարգելող համակարգ (ROP):
  20. Ղեկային վարման ուժեղարարներ (PAS, PPS), էլեկտրական ուժեղարարներ (EPAS):
  21. Խելացի քրուիզ-կոնտրոլ (Smart Cruise Control):
  22. Ավտոմոբիլի աշխատունակության գնահատման հիմնական ցուցանիշները:
  23. Տարբեր տիպերի շարժահաղորդակներով ավտոմեքենաների թափառքի գործընթացը:
  24. Գլխավոր փոխանցումների և դիֆերենցիալների հաշվարկը:
  25. Ավտոմատ վթարային արգելակման համակարգը:
  26. Արգելակման գործընթացը:
  27. Կողատարման երևույթը: Կողատարման վրա ազդող գործոնները:
  28. Ավտոմոբիլի հզորության հաշվեկշռի վերլուծությունը:
  29. Ավտոմոբիլի արագացումը, թափառքի ժամանակը և ճանապարհը:
  30. Արգելակման դանդաղեցման և ճանապարհի հաշվարկի մեթոդները: Հասկացություն արգելակման արդյունավետության մասին և նրա գնահատման մեթոդները:
  31. Շարժման դիմադրությունը: Էներգիայի կորուստը շարժման ժամանակ: Տրանսմիսիայի օգգ-ն:
  32. Արգելակման ուժի բաշխվածությունը ըստ ավտոմոբիլի անիվների, ազդեցությունը արգելակման արդյունավետության վրա:
  33. Կառուցվածքային և շահագործական գործոնների ազդեցությունը վառելիքային շահավետության վրա: Վառելիքային շահավետության լավացման ուղիները:
  34. Կողային հակազդումների և քարշային պայմանների բաշխումը ըստ անիվների:
  35. Ավտոմոբիլների վառելիքային շահավետության գնահատման ժամանակակից պահանջները և մեթոդները:
  36. Լայնական և երկայնական կայունություն:
  37. Անցանելիության գնահատման մեթոդները: Անցանելիության ցուցանիշները: Տարբեր կառուցվածքային և շահագործական գործոնների ազդեցությունը անցանելիության վրա:
  38. Ավտոմոբիլի ուղղագիծ շարժման հավասարումը ընդհանուր դեպքի համար: Քարշային և դինամիկ բնութագրեր:
  39. Բեռնվածքների որոշումը և հիմնական մեքենամասերի հաշվարկի մեթոդները: Առանցքակալների ընտրությունը և նրա հաշվարկը ըստ երկարակեցության:
  40. Կախոցքի կինեմատիկայի ազդեցությունը կառավարման և կայունության վրա:
  41. Ավտոմոբիլի քարշային հաշվարկ:
  42. Ավտոմեքենայի կորագիծ շարժումը. կառավարումը և կայունությունը, շրջադարձի կինեմատիկան և ձևերը։
  43. Կայունությունը ըստ կողասահքի: Շարժումը սարալանջով:
  44. Կարդանային փոխանցում: Հիմնական պահանջները: Կարդա-նային լիսեռի կրիտիկական պտուտաթվերը:
  45. Մեխանիկական շփական կցորդիչի հիմնական պարամետրերի հաշվարկը:
  46. Լրիվ շարժաբերով ավտոմոբիլների ուժերի և մոմենտների բաշխումը ըստ անիվների:
  47. Տեխնիկական շահագործման նորմատիվների որոշման մեթոդները:
  48. Ճկուն տարրերի, մեղմիչների և կայունացուցիչների բեռնվածու-թյան բնութագրերի հաշվարկը:Կախոցքի երկարակեցության գնահատումը։
  49. Ավտոտրանսպորտային միջոցների տեխնիկական զննության նպատակը, խնդիրները, անցկացման ժամկետները և արդյունքների ձևակերպումը:
  50. Ղեկային շարժաբերի կինեմատիկայի ազդեցությունն ավտոմեքենայի և տրակտորի շահագործական ցուցանիշների վրա: Ղեկային շարժաբերի հաշվարկը:
  51. Վերջավոր տարրերի մեթոդի կիրառման ANSYS ծրագրային փաթեթի առանձնահատկությունները:
  52. Ներքին այրման շարժիչների և շարժահաղորդակների բնութագրերը, դրանց ազդեցությունը ակտիվ անվտանգության վրա:
  53. Ավտոտրանսպորտային միջոցների տեխնիկական շահագործման տեղեկատվական ապահովումը:
  54. Տրանսպորտային միջոցների հիմնական տեխնիկաշահագործական հատկանիշները: Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական շահագործման հիմունքները:
  55. 3. Ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործման ժամանակ պատահական մեծությունների բաշխման օրենքները:
  56. Մարդու վնասվածքները ճանապարհատրանսպորտային պատահարների ժամանակ: Բախումների տեսակները ճանապարհատրանսպորտային պատահարների ժամանակ:
  57. Ճանապարհի պասսիվ անվտանգության բնորոշումը և բնութագրերը: Մարդու գործոնի հաշվառումը անվտանգության համակարգերում։
  58. Ավտոտրանսպորտային միջոցի ակտիվ անվտանգության բնորո-շումը: Ակտիվ անվտանգության համակարգը, հիմնական տարրերը:
  59. Ավտոտրանսպորտային միջոցի պասիվ անվտանգության բնորոշումը: Պասիվ անվտանգության համակարգը:
  60. Ղեկային վարման համակարգը որպես ակտիվ անվտանգության համակարգի հիմնական տարր:
  61. Ավտոմոբիլների աշխատունակության պահպանման տեսակարար ծախսերի կրճատման ուղիները:
  62. Բախման գործընթացի հետազոտությունը, բախման ֆազերը, հարվածի գիծը, բախման ժամանակ 3 առաջացող էներգիան:
  63. Սկավառակային և թմբուկավոր արգելակների մեխանիզմների հիմնականպարամետրերի հաշվարկը:
  64. Կախոցքի հարմահադասման սխեմաները: Ուղղորդող հարմարանքի կինեմատիկան և հաշվարկը ըստ ամրության:
  65. Անհավասար անկյունային արագության կարդանային փոխանցման մեքենամասերի հաշվարկը:
  66. Մեխանիկական փոխանցումների ատամնանիվների և լիսեռների հաշվարկ:
  67. Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական սպասարկման և ընթացիկ նորոգման ժամանակակից համակարգը:
  68. Ավտոմեքենայի թափքի անվտանգությունը: Անվտանգ բախարգել: Դռների անվտանգ փականներ: Անվտանգության գոտիներ, բարձիկներ, անվտանգ նստատեղեր, անվտանգ ղեկային սյուն և ղեկանիվ:
  69. Ավտոմեքենաների փորձարկումները հարվածի դեպքում: Ավտոմեքենաների ստենդային փորձարկումները: Փորձարկումներն ըստ կողաշրջման: Փորձարկման տեսակներն ըստ բախման:
  70. Ավտոմոբիլների տեխնիկական վիճակի փոփոխման օրինաչա-փությունները:
  71. Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական շահագործման նորմատիվները և ցուցանիշները:
  72. Ավտոտրանսպորտային միջոցների տեղեկատվական-արատորոշ-ման համակարգերը:
  73. Որակի և հուսալիության գնահատումը ավտոմոբիլային տրանսպորոտւմ:
  74. ԱՏՄ-ների և ՏՍ և Ն ծառայությունների սերտիֆիկացման կարգը:
  75. Վերջավոր տարրերի մեթոդի կիրառման առանձնահատ-կությունները:
  76. Փորձարկման աշխատանքի հիմնական փուլերը և գնահատման չափանիշները:
  77. Ավտոմոբիլների ստուգման-արատորոշման և կարգավորման աշխատանքների տեխնոլոգիական գործընթացների կազմակերպումը:
  78. ՆԱՇ-ից արտածվող գազերի թունավորության նվազեցման համակարգերը:
  79. Ավտոտրանսպորտային միջոցների սերտիֆիկացման նշանակությունը, ներկայացվող պահանջները, խնդիրները և կարգը:
  80. Փորձնական հետազոտությունների գրանցող սարքեր և չափումներ: Ճանապարհային և լաբորատոր փորձարկումների տեսակները:
  81. Ավտոմոբիլների հուսալիության ապահովումը շահագործման ընթացքում:
  82. Ավտոմոբիլային տրանսպորտի միջոցների անվտանգ շահագործ-ման ապահովման ռազմավարությունը:
  83. <<Կանաչ>>, <<Անվտանգ>> տրանսպորտային միջոցների զարգացման հիմնախնդիրները:
  84. Ավտոմոբիլային տրանսպորտի միջոցների էլեկտրոնային նշանի սերտիֆիկացումը (Եվրոպական միության սերտիֆիակացումը):
  85. Ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնապահպանական անվտանգության հիմնախնդիրենրը:
  86. Փորձարկման տեսակները և խնդիրները, փորձարարական հետազոտությունների մեթոդները:
  87. Ավտոտրանսպորտային միջոցների արատորոշման ժամանակակից մեթոդներն ու գործիքակազմը:
  88. Ավտոմոբիլների տեխնիկական սպասարկման պարբերականությունը և դրանց ճշգրտումը:
  89. Պետական կարգավորման հիմունքները և պետական կառավորւմը ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառում:
  90. Տեխնիկական շահագործման նշանակությունը բնապահպանական անվտանգության ապահովման համար:
  91. Տեխնիկական սպասարկման և նորոգման աշխատատարություն-ների որոշման ժամանակակից մեթոդները:
  92. Ավտոմոբիլային տրանսպորտով փոխադրումների անվտանգությանը ներկայացվող պահանջները:
  93. Գիտափորձի պլանավորման մեթոդները: Հետազոտման արդյունքների մշակումն ու վերլուծությունը:
  94. Տրանսպորտային միջոցների անսարքությունների որոնման ժամանակակից  մեթոդներ և միջոցները:
  95. Փորձնական տվյալների մշակումը, սխալների գնահատումը: Գիտափորձի ռազմավարությունը:
  96. Լիցենզավորման նշանակությունը տրանսպորտում:Տրանսպորտի լիցենզավորման ենթական ոլորտները:
  97. Պետական կարգավորման հիմունքները և պետական կառավորւմը ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառում:
  98. Տրանսպորտային միջոցների անվտանգ շահագործման առկա հիմնախնդիրները:
  99. Ավտոմոբիլային տրանսպորտի որակի կառավարման ISO 16949 համակարգը: 
  100. Ավտոմոբիլների էկոլոգիական դասակարգումը: