Նունե Աղասյանի հրապարակումները

Դասավորել ըստ
Տարի
Publication year (field_publication_year)

Հոդված

Սպառողի վարքի հոգեբանական առանձնահատկությունների ուսումնասիրությունը

No. 2 Էջ. 168-175 (2017)

URL: https://paara.am/wp-content/uploads/2012/04/HK-2017-2.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածի շրջանակներում ուսումնասիրվել են սպառողական վար-քի վրա ազդող տարբեր գործոններ՝ մշակութաբանական, տնտեսա-գիտական, հոգեբանական դիտակետերից: Ներկայացված է գիտա-կան մոդելների զարգացումը, որի արդյունքում առավել մեծ ուշադ-րություն է հատկացվում սպառողների հոգեբանական բնութագրերին, առավել կարևորվում է սպառողների որոշման կայացման վրա մոտի-վացիոն և անձնային գործոնների դերը: Որպես ընդհանրացում առանձնացվել են սպեցիֆիկ գործոններ (անհատական առանձնա-հատկություններ, կոմունիկատիվ հատկություններ, հույզեր), որոնք բավարար կերպով հետազոտված չեն՝ չնայած վերջիններիս էական ազդեցությանը մարքեթինգային գործունեության հաջողության և սպառողական շուկայի սեգմենտավորման համար:


Experimental study of emotional intelligence in network marketing consumers behavior

No. /3-4/ Էջ. 239-247 (2017)

URL: https://paara.am/wp-content/uploads/2012/04/HK-2017-3-4.pdf

Նկարագրություն: Մեր հետազոտության շրջանակներում իրականացրել ենք հուզական ինտելեկտի հետազոտություն ցանցային մարքեթինգի սպառողների, դիստրիբյուտորների և վաճառքի այս տեսակից ընդհանրապես չօգտվող մարդկանց շրջանում: Հետազոտության արդյունքների վերլուծությունից ակնհայտ է դառնում, չնայած հուզական ինտելեկտի ցուցանիշները ցանցային մարքեթինգի օգտվողներիև չօգտվողների պարագայում է ական տարբերություններ չգրանցեց, սակայն ակնհայտ էր վաճառքի խորհրդատուների և սպառողների մոտ առկա ցուցանիշների տարբերությունները, որը ակնհայտորեն վկայում է այն մասին, որ սեփական հույզերի մասին տեղեկացված լինելը ինչպես նաև ինքնամոտիվացիայի և ապրումակցման մակարդակը այն հուզական որակներն են, որոնք բնութագրում են վաճառքի խորհրդատուներին, ազդում վերջինների սաշխատանքի արդյունավետության և սպառողների հուզական վիճակի վրա ներազդելո ւունակության վրա:


Վաճառողի մասնագիտական հոգեբանական առանձնահատկույթյունների հոգեբանական վերլուծությունը ցանցային մարքեթինգում

Հատոր. 9 No. 1 Էջ. 51-55 (2018)

Նկարագրություն: Սույն հոդվածի շրջանակներում իրականացվել է ցանցային մարքեթինգի վաճառողների հոգեբանական
առանձնահատկությունների փորձարարական վերլուծությունը: Վերլուծության ընթացքում կիրառել ենք
թեստավորման մեթոդը մասնավորապես՝ Կետտելի անձնային գործոնների, Հոլլի Հուզական Ինտելեկտի
Ջ.Ռոտտերի Անձի սուբյեկտիվ վերահսկողության լոկուսի բացայատման վերաբերյալ թեստը:
Հետազոտության արդյունքներով բացահայտվել են հիմնական անձնային և հուզական առանձ-
նահատկությունները, որոնք կարող են նպաստել մասնագիտական ընտրության և մասնագիտական
հոգեբանական որակների զարգացման հիմնախնդիրների լուծմանը:


Սպառողի Վերահսկման լոկուսի հոգեբանական փորձարարական վերլուծությունը ցանցային մարքեթինգում
Ռուբեն Աղուզումցյան

No. 1-2 Էջ. 270-278 (2018)

URL: https://paara.am/wp-content/uploads/2012/04/HK-2018_1-2.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածի շրջանակներում ներկայացված է ցանցային մարքե-թինգում ընդգրկված սպառողների ու վաճառողների և տվյալ ոլոր-տից չօգտվող սպառողների սուբյեկտիվ հսկողության մակարդակի (ինտեռնալություն–էքստեռնալություն) փորձարարական տվյալների համեմատական վերլուծությունը:


Ցանցային մարքեթինգի վաճառողների հոգեբանական դիմանկարի փորձարարական վերլուծություն

No. 1(18) Էջ. 286-295 (2018)

URL: http://ijevan.ysu.am/wp-content/uploads/2011/08/collection-of-scientific-articl…

Նկարագրություն: Սույն հոդվածի շրջանակներում իրականացվել է ցանցային մարքեթինգի վաճառողների հոգեբանական դիմանկա-ի փորձարարական վերլուծությունը: Հետազոտության արդյունքները դուրս են բերել այն հիմնական անձնային հոգեբանական առանձնահատկությունները՝ հուզական, անձնային, վարքային,որոնք կարող են նպաստել մասնագիտական ընտրության և մասնագիտական հոգեբանական որակների զարգացման հիմնախնդիրների լուծմանը:


Սպառողի և վաճառքի խորհրդատուի անձնային առանձնահատկությունների դրսևորման յուրահատկությունները ցանցային մարքեթինգում

Էջ. 157-165 (2019)

URL: http://alternative.am/այլընտրանք-գիտական-հանդես-2-2019

Նկարագրություն: Սույն հոդվածում ներկայացված են ցանցային մարքեթինգում ընդգրկված
սպառողների և վաճառքի խորհրդատուների անձնային առանձնահատկու-
թյունների փորձարարական հետազոտության համեմատական վերլուծու-
թյան տվյալները փաստում են, որ անձնային առանձնահատկություններից
հատկապես հաղորդակցման, վարքի վերահսկման և հուզական կայունու-
թյան հատկանիշների դրսևորման յուրահատկություններ են ազդում վա-
ճառքի իրականացման և վերջիններիս արդյունավետ փոխազդեցության
ձևավորման վրա: Հետազոտության արդյունքները կարող են ընդգրկվել
մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակման, համապատասխան
սպառողական շուկայի հատվածավորման գործընթացում:


Գիտաժողովի նյութ

Ցանցային մարքեթինգի դրսևորման առանձնահատկությունները հայ իրականության մեջ

«Հանրային կառավարում» գիտական հանդես /Միջբուհական գիտաժողովի նյութերի ժողովածու

No. 3-4 Էջ. 238-245, (2014)

URL: https://paara.am/wp-content/uploads/2012/04/HK-2014_-3-4.pdf

Նկարագրություն: Սույն հոդվածում կատարվել է հայ իրականության մեջ սպառողի էթնոհոգեբանական առանձնահատկությունների ուսումնասիրման արդյունքում ցանցային մարքեթինգի տարածման եւ դրսևորման կառուցակարգերի վերլուծությու ն: Որպես ցանցային մարքեթինգի ուսումնասիրման հոգեբանական կողմեր ներկայացված են հայ սպառողի անհատական առանձնահատկությունները, հաղորդակց-ման ներուժի առկայությունը, միջանձնային կապերի ծավալն ու խորությունը, շփման ոչ ձևական մոդելի նախընտրումը, աշխատասիրությու նը` այն հիմնական հատկանիշները, որոնք բնութագրում են նաև հայ սպառողին:


Սպառողի ահանջմունքների բավարարումը որպես մարքեթինգային ռազմավարության արդյունավետության ապահովման գործոն

«Տեսական և Կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները V-րդ միջազգային գիտաժողովի նյութեր

No. 5 Էջ. 13-16, (2015)

URL: http://psyarm.com/wp-content/uploads/2017/03/Conference-Psychology-Armenia-2015…

Նկարագրություն: Հոդվածի շրջանակներում քննարկվել են մարքեթինգային գործունեության ապահովման հիմնական գործոններից մեկի` սպառողի պահանջմունքների բավա-րարման և վերջինիս գնահատման մեխամիզմների առանձնահատկությունները մարքեթինգում: Տեսական և գործնական հետազոտությունների վերլուծության հի-ման վրա նշվում է հոգեբանական և տնտեսագիտական մոտեցումների ընդհանրաց-ման կարևորությունը պահանջմունքների ճանաչման, դրանց բավարարվածության գնահատման ուղղությամբ, որը կօգնի յուրաքանչյուր ընկերության ստեղծել մրցու-նակ մարքեթինգային ռազմավարություն:
Հանգուցային բառեր. սպառողական վարք, մարքեթինգային ռազմավարություն,