Երևանի պետական համալսարան (Մանկավարժության տեսություն և պատմություն)

Կազմակերպություն
Հարցեր
  1. Մանկավարժության նպատակը, խնդիրները,ուսումնասիրության օբյեկտը և առարկան:
  2. Անձի ձևավորում. ժառանգականություն, միջավայր, դաստիարակություն:
  3. Ջ.Լոկի մանկավարժական հայացքները:
  4. Ուսուցման կազմակերպման ձևերը բուհում:
  5. Սոցիալականացման գործընթաց. փուլերը:
  6. Դաստիարակություն. համալիր մոտեցում դաստիարակության գործընթացի նկատմամբ:
  7. Յ.Ա.Կոմենսկու մանկավարժական հայացքները:
  8. Ուսանողի ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքի կազմակերպումը բուհում:
  9. ՀՀ կրթության համակարգը. զարգացման հեռանկարները:
  10. Գիտական աշխարհայացքի և համոզմունքների ձևավորումը:
  11. Ժ.Ժ.Ռուսոյի մանկավարժական հայացքները:
  12. Դասախոսի պրոֆեսիոգրաման և պսիխոգրաման:
  13. Մանկավարժության գիտաճյուղերը և կապն այլ գիտությունների հետ:
  14. Դաստիարակության սկզբունքները:
  15. Ա.Դիստերվեգի մանկավարժական հայացքները:
  16. Ուսանող-դասախոս փոխհարաբերությունների հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
  17. Մանկավարժության գիտահետազոտական մեթոդները:
  18. Բարոյական դաստիարակություն:
  19. Խ.Աբովյանի մանկավարժական հայացքները:
  20. Կրթության հումանիտարացումը և հումանացումը միջնակարգ և բարձրագույն կրթության համակարգում:
  21. Տարիքային շրջաբաժանումները և դրանց առանձնահատկությունները:
  22. Աշխատանքային դաստիարակություն:
  23. Հայ մանկավարժական միտքը 19-րդ դարի երկրորդ կեսին. Ա.Բահաթրյան:
  24. Ղ.Աղայանը մանկավարժ:
  25. Կրթական բարեփոխումները բուհում. բոլոնյան գործընթաց:
  26. Դիդակտիկա, նպատակը, խնդիրները, հասկացությունները:
  27. Գեղագիտական դաստիարակություն:
  28. Կ.Դ.Ուշինսկու մանկավարժական հայացքները:
  29. Կրթական բարեփոխումները բուհում. կրեդիտային համակարգը. նպատակը, խնդիրները:
  30. Բարոյական դաստիարակություն:
  31. Կրթության բովանդակությունը և ժամանակակից պահանջները:
  32. Տնտեսագիտական դաստիարակություն:
  33. Հայ նշանավոր կրթօջախներ. Լազարյան ճեմարան, Ներսիսյան դպրոց:
  34. Բուհում մանկավարժական պրակտիկայի կազմակերպման հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
  35. Իրավական դաստիարակություն:
  36. Ուսուցման սկզբունքները:
  37. Դասարանի ղեկավարի դաստիարակչական աշխատանքի հիմունքները:
  38. 20-րդ դարի նշանավոր մանկավարժներ. Ա.Մակարենկո:
  39. Գիտահետազոտական աշխատանքի կազմակերպման արդյունավետ պայմանները, մեթոդներն ու ձևերը բուհում:
  40. Ուսուցման մեթոդները, դրանց դասակարգումը:
  41. 20-րդ դարի նշանավոր մանկավարժներ. Վ.Սուխոմլինսկի:
  42. Ընտանեկան դաստիարակության ժամանակակից հիմնախնդիրները:
  43. Ի.Պեստալոցու մանկավարժական հայացքները:
  44. Ինքնակրթության և ինքնադաստիարակության համակարգը բարձրագույն դպրոցում:
  45. Անձի ձևավորման հիմնական գործոնները:
  46. Կրթության կառավարում: Ընտանիքի և դպրոցի համագործակցությունը դպրոցի կառավարման գործընթացում:
  47. Մանկավարժական միտքն ու դպրոցը Վերածննդի շրջանում:
  48. Ուսուցման մեթոդները բուհում:
  49. Ուսուցման գործընթացի վերահսկողություն: Գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ստուգումն ու գնահատումը:
  50. Կրոնական դաստիարակության առանձնահատկությունները:
  51. Յ.Հերբարտի մանկավարժական հայացքները:
  52. Բարձրագույն կրթության եռաստիճան համակարգի կառավարումը:
  53. Միջավայրի դերն անձի ձևավորման գործընթացում:
  54. Դաստիարակության մեթոդները:
  55. Միջնադարյան հայ համալսարանները:
  56. Կրթական տեխնոլոգիաների դերը բարձրագույն կրթության որակի ապահովման գործում:
  57. Ֆիզիկական դաստիարակություն:
  58. Դասին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները:
  59. Ուսուցիչը, նրա անձնային-մասնագիտական որակները:
  60. Ս.Մանդինյանի մանկավարժական հայացքները:
  61. Բոլոնյան գործընթաց. նպատակը, խնդիրները:
  62. Ժառանգականության դերն անձի ձևավորման գործընթացում:
  63. Էկոլոգիական դաստիարակություն:
  64. Ուսուցման տեսակները, դրանց նպատակային ու ստեղծագործական կիրառումը (պրոբլեմային, ծրագրավորված, հեռավար ուսուցում):
  65. Բարեփոխումները բուհում. գնահատման բազմագործոն համակարգը:
  66. Նրովի մոտեցում ուսանող-դասախոս փոխհարաբերություններին, դրանց հոգեբանամանկավարժական հիմքերը:
  67. Ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդները:
  68. Կրեդիտային համակարգի կիրառումը բուհում:
  69. Ուսուցման կազմակերպման ձևերը հանրակրթական դպրոցում:
  70. Առաջին կուրսեցու հարմարումը բուհի պայմաններին (ուսումնական աշխատանքի դժվարությունները և դրանց հաղթահարման ուղիները):
  71. Հանրակրթական դպրոցի կառավարման բարձրագույն մարմին՝ դպրոցական խորհուրդ, նրա իրավասությունները:
  72. Մարդու սոցիալականացում. «ես» կոնցեպցիա:
  73. Մտավոր դաստիարակություն:
  74. Ուսանողակենտրոն ուսուցում. նպատակը, խնդիրները:
  75. Ինովացիոն գործընթացները հանրակրթության ոլորտում:
  76. Կրթական նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառումը բուհում:
  77. Դպրոցի ավարտական և բուհի ընդունելության երկմակարդակ միասնական քննությունները:
  78. Ընտանեկան դաստիարակություն. գործառույթները:
  79. Բարձրագույն դպրոցի կառավարման բարձրագույն մարմին. հոգաբարձուների խորհուրդ, իրավասությունները:
  80. Մանկավարժության հիմնական հասկացությունները:
  81. Աշակերտակենտրոն ուսուցում:
  82. Դպրոցի տնօրենի ինովացիոն տիպը:
  83. Մասնագիտական պրակտիկայի կազմակերպումը բակալավրիատում:
  84. Բարձրագույն կրթության եռաստիճան համակարգի կառավարում. մագիստրատուրա, նպատակը, խնդիրները:
  85. Անձի ձևավորում. գործունեության տեսակներ, պահանջմունքներ:
  86. Ուսուցչին ներկայացվող ժամանակակից պահանջները:
  87. Մասնագիտական պրակտիկայի կազմակերպումը մագիստրատուրայում: