Վաչագան Գրիգորյանի հրապարակումները

Դասավորել ըստ
Տարի
Publication year (field_publication_year)

Հոդված

Խաղում ենք Պարոնյան
Սովետական արվեստ

(1984)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվոււմ է Հ․ Պարոնյանի "Մեծապատիվ մուրացկաններ" վեպի բեմականացումը։


Ժամանակակից դրական հերոսը
Սովետական արվեստ

No. հ․ 2 Էջ. 27-29, 32-33 (1987)

Նկարագրություն: Վերլուծվում է դրական հերոսի զարգացումը սովետահայ դրամատուրգիայում, վերջին երեք տասնամյակում։


Դրամատուրգիական լեզվի առանձնահատկությունները

No. հ. 9-10 Էջ. 206-218 (1987)

Նկարագրություն: Վերլուծվում են Գևորգ Հարությունյանի դրամատուրգիական լեզվի առանձնահատկությունները։


Ժամանակակից դրական հերոսը
Սովետական արվեստ

No. հ․ 2 Էջ. 27-29, 32-33 (1987)

Նկարագրություն: Դրական հերոսի զարգացումը սովետահայ դրամատուրգիայի վերջին երեք սասնամյակում


Իդեալի հաստատման ճանապարհով
Սովետական գրականություն

No. հ․ 8 (1988)


Ժողովրդի շահը պահանջել է և կպահանջի ընդհանուր ուժերի միացում
Սովետական գրականություն

No. 12 (1990)

Նկարագրություն: Գրախոսական Ս․ Պողոսյանի "Ինձ բահ տվեք" գրքի վերաբերյալ։


Միջնաշեն /գրախոսություն Զ. Խալափյանի վեպի/
Նորք

No. 10-12 (1991)

Նկարագրություն: Վերլուծվում է Զ․ Խալափյանի "Միջնածեն" վեպը։


Դարասկզբի հայ դրամատուրգիան և Լևոն Շանթի մուտքը

No. 1 Էջ. 181-189 (1998)

Նկարագրություն: Ներկայացվում է 20-րդ դարասկզբի հայ դրամատուրգիան և Լևոն Շանթի մուտքը հայ թատերագրության պատմության մեջ։


Լևոն Շանթի բանփիլիսոփայական հայացքները "Հին աստվածների" նյութին նյութը
Նորք

No. 1 Էջ. 147-162 (2000)

Նկարագրություն: Վերլուծվում են Լ․ Շանթի բնափիլիսոփայական հայացքները, դրանք համադրվում են "Հին աստվածների" բովանդակությանը։


Երկպլան կառույցը Լևոն Շանթի դրամատուրգիայում
Պատմաբանասիրական հանդես

No. 1 Էջ. 79-89 (2001)

URL: http://hpj.asj-oa.am/4248/1/2001-1(79).pdf

Նկարագրություն: 20-րդ դարասկզբի եվրոպական դրամատուրգիայի համատեքստում վերլուծվում են Լևոն Շանթի դրամատուրգիական երկերը։ Երկպլան կառույցը, որ բնորոշ էր եվրոպական գրականությանը, դառնում է Շանթի սիմվոլիստական գործերին բնորոշ կառուցվածքային յուրահատկություն։


Ազատության խնդիրը Լևոն Շանթի "Շղթայվածը" դրամայում
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

No. 21 Էջ. 237-260 (2001)

URL: http://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/Haigazean/IA.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում է ազատության խնդիրը Լևոն Շանթի "Շղթայվածը" դրամայում։ Դրաման վերլուծվում է նորովի, բացահայտվում են երկի բովանդակության ներքին շերտերը, որոնք առնչվում են գրողի բնափիլիսոփայական ընկալումներին։


20-րդ դարասկզբի հայ դրամատուրգիայի հարցեր

No. 3 Էջ. 107-112 (2002)

URL: http://ysu.am/files/12V_Grigoryan.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում են 20-րդ դարասկզբի հայ դրամատուրգիային բնորոշ առանձնահատկությունները։ Խոսքը մասնավորապես վերաբերում է Ալ․ Շիրվանզադեի և Լ․ Շանթի դրամատուրգիական երկերին։ Կարևորվում են կնոջ իրավունքների պաշտպանության խնդիրները ժամանակի թատերական երկերում։


Աստվածաշնչյան թեմաները Շանթի ստեղծագործություններում

No. Թ Էջ. 83-88 (2002)

URL: http://echmiadzin.asj-oa.am/13593/1/168_2002(11-12)-47.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում են աստվածաշնչյան թեմաները, որոնք արտահայտված են Շանթի դրամատուրգիական երկերում։


Սիմվոլը Լևոն Շանթի դրամաներում

No. 1 Էջ. 51-55 (2002)

URL: http://kantegh.asj-oa.am/200/1/bov.pdf

Նկարագրություն: Վերլուծվում են Լևոն Շանթի դրամաներում ի հայտ եկող սիմվոլների առանձնահատկությունները։


Մայրամուտի սիմվոլիկան Շանթի երկերում

No. 2 Էջ. 59-63 (2002)

URL: http://kantegh.asj-oa.am/226/1/bov.pdf

Նկարագրություն: Վերլուծվում է մայրմուտի սիմվոլիկայի նշանակությունը Շանթի դրամաներում և արձակում։


Շանթի թատերագրության յուրահատկություններն ու փիլիսոփայական ենթիմաստը
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. ԻԳ Էջ. 245-257 (2003)

Նկարագրություն: Հոդվածում բացահայտվում են Լևոն Շանթի թատերագրության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև բացահայտվում են դրա փիլիսոփայական ենթիմաստը։ Գրողի երկերը վերջին հաշվով դառնում են համաշխարհային քաղաքակրթության զարգացման ընթացքի գեղարվեստական իմաստավորումներ։


"Հին աստվածների" թեման
Նոր-Դար

No. 1 Էջ. 280-282 (2003)

Նկարագրություն: Հրապարակման մեջ վերլուծվում է Շանթի հայտնի դրամայի ներքին թեման, ինչը կարևոր է "Հին աստվածները" ճիշտ ընկալելու համար։


Ողբերգության ժանրի յուրահատկությունները Լ․ Շանթի պատմական դրամաներում

No. 1 Էջ. 18-26 (2003)

URL: http://kantegh.asj-oa.am/343/

Նկարագրություն: Վերլուծվում են Լ․ Շանթի պատմական դրամաներում առկա ողբերգության ժանրին բնորոշ գեղարվեստական յուրահատկությունները։


Շանթի թատերգության յուրահատկություններն ու փիլիսոփայական ենթիմաստը
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

No. ԻԳ Էջ. 245-257 (2003)

URL: http://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/Haigazean/IG.pdf

Նկարագրություն: Հոդվածում ներկայացվում է Շանթի դրամատուրգիայի առանձնահատկությունները, բացահայտվում են գրողի գեղարվեստափիլիսոփայական դիտարկումները, որոնք վերածվում են համաշխարհային քաղաքակրթության զարգացման ընթացքի իմաստավորման։


1960-ականների ակնարկը և Հրանտ Մաթևոսյանի "Ահնիձորը"
Գավառի պետ․ համալսարանի գիտ․ հոդվածների ժողովածու

No. 9 Էջ. 153-162 (2007)

Նկարագրություն: 1960-ակնարկի ժանրի համատեքստում ներկայացվում են Հրանտ Մաթևոսյանի "Ահնիձորի" առանձնահատկությունները, դրանում եղած կարևոր հարցադրումները։


Հրանտ Մաթևոսյանի "Ահնիձոր" ակնարկի գաղափարական ենթիմաստը
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. ԻԷ Էջ. 179-197 (2007)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում են Հրանտ Մաթևոսյանի աղմուկ հանած ակնարկը, դրանում առաջադրված հարցադրումները։ Ակնարկում հեղինակն իր համար հայտնաբերում է այն հիմնական թեման, ինչը հետագայում դառնալու էր նրա ստեղծագործության առանցքը։


Հրանտ Մաթևոսյանի "Չեզոք գոտի" դրաման

No. 12 Էջ. 379-390 (2010)

Նկարագրություն: Նորովի վերլուծվում է դրաման, բացահայտվում է մեր պատմության հանդեպ գրողի "չեզոք" վերաբերմունքը։ Մաթևոսյանի գնահատականները ոչ վաղ անցյալի դեպքերի հանդեպ համարձակ են ու ինքնատիպ։


Հրանտ Մաթևոսյանի գրական նախափորձերի վերլուծման փորձ
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. ԼԱ Էջ. 273-288 (2011)

Նկարագրություն: Վերլուծվում են "Տափաստանում" ակնարկը և "Լեռներս թողեցի վերևում" պատմվածքը։ Դրանք "ռացիոնալիստական ճգնաժամից" դուրս գալու նախնական փորձեր էին, այս միտումն առավել ամբողջականորեն արտահայտվեց "Ծաղրածուների մեր տոհմը" երկում։


Ծիծաղը գոյակցության ֆենոմեն

No. 13 Էջ. 404-416 (2011)

Նկարագրություն: "Ծաղրածուների մեր տոհմը" երկը կյանքի կենդանի և հասարակական տգիտության առաջադրած արհեստական ձևերի բախումն է ներկայացնում։ Կեղծիքը շատ կողմերով սահմանափակել է կենդանի կյանքի իրավունքը, այս ամենը նաև կենսաբանական նշանակություն է ստանում։


Անհատականն ու հասարակականը որպես փոխկապակցված իրողություններ
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. ԼԲ Էջ. 131-164 (2012)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում է "Նանա իշխանուհու կամուրջը" վիպակը, դրանում առաջ քաշված այն խնդիրները, որոնք մեծ տերության համար այլևս դարձել էին անհաղթահարելի խնդիրներ։ Մաթևոսյանն այստեղ հայտնաբերում է իր հիմնական հերոսներից մեկին՝ Իշխանին։


Առաջին հիշվող գեղարվեստական փորձը
Գավառի պետ․ համալսարանի գիտ․ հոդվածների ժողովածու

Էջ. 391-400 (2012)

Նկարագրություն: "Ահնիձոր" ակնարկի աղմուկից հետո Հրանտ Մաթևոսյանն առժամանակ տպագրվելու հնարավորություն չուներ։ Գրականության մեջ նրա վերադարձը նշանավորվեց "Հովսեփը վերադառնում է բանակից" պատմվածքով։ Այն մեր գրականության լավագույն գործերից է՝ հոգեբանական խորը անցումներով ու կերպարների կենդանի նկարագրմամբ։


Հրազդանի դրամատիկական թատրոնը
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. ԼԳ Էջ. 249-264 (2013)

Նկարագրություն: Հոդվածում քննության է ենթարկվում Հրազդանի դրամատիկական թատրոնի անցած ուղին՝ վերջին երեք տասնամյակների ընթացքում։ Արժևորվում են այն ներկայացումները, որոնք ինքնատիպ են և որոշակի թարմություն են բերում մեր թատերական կյանքում։ Ա․ Սարգսյանի ներկայացումները որոշակի ընդհանրություն ունեն Փառաջանովի ֆիլմերի ոճական դրսևորումների հետ։ Հանգամանորեն վերլուծվում է "Մինաս" ներկայացումը։


Հրանտ Մաթևոսյանի ստեղծագործության փիլիսոփայական ենթիմաստը

Հատոր. Ժ Էջ. 74-95 (2013)

Նկարագրություն: Հոդվածում բացահայտվում են գրողի ստեղծագործության ներքին, փիլիսոփայական շերտերը։ Մաթևոսյանը սրությամբ զգում էր արևմտյան մշակույթի ճգնաժամը, ինչը հենվում էր շահույթի վրա, իսկ սոցիալիզմն էլ տնտեսությունը փորձում էր զարգացնել տարատեսակ պլանների միջոցով՝ անտեսելով մարդկային անհատական որակները։ Մաթևոսյանն առաջադրում էր երրորդ ճանապարհը՝ մարդկանց գիտակցության մեջ բարոյական արժեքների նկատմամբ դրսևորվող բարյացակամ վերաբերմունքի արթնացում-արմատավորումը։


Մաթևոսյանի "Գոմեշը" վիպակը

Հատոր. 15 Էջ. 517-528 (2013)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում է Հրանտ Մաթևոսյանի "Գոմեշը" վիպակը։ Այս երկը խորհրդային գրականության մեջ առանձնանում է ինչպես ասելիքով, այնպես էլ մատուցման կերպով։ Ամբողջ պատումի ընթացքն իմաստավորովում է գոմեշի "հայացքով", որ դառնում է բնական կենսաձևերի և արհեստական վերադասավորումների հակասությունների պատմություն։


ԳՊՀ-ի Գիտական հոդվածների ժողովածու, 2014, 16, Վաչագան Գրիգորյան - Սեյլան

Հատոր. 16 Էջ. 467-474 (2014)

Նկարագրություն: Վերլուծվում է Սեյլանի /Արշակ Մադոյան/ գեղարվեստական ստեղծագործությունը, նրա բերած ավանդը մեր մշակույթի պատմության մեջ։


Պատումի մատուցման ներժանրային առանձնահատկությունները Ի․ Բունինի և Հ․Մաթևոսյանի ստեղծագործության մեջ

Հատոր. 3 Էջ. 449-459 (2016)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում են Բունինի և Մաթևոսյանի վիպակների ընդհանրություններն ու առանձնահատկությունները։ Դրանք տարբերվում են ավանդական պատումի մատուցման ձևերից։


Ցավի չընդմիջվող արձագանքը

Հատոր. 19 Էջ. 296-303 (2017)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում է Երվանդ Օտյանի "Անիծյալ տարիներ" գիրքը, դրա բովանդակությունը, բերած նորությունները և այլն։


Լևոն Շանթի "Հին աստվածները" և եվրոպական թատերգությունը
Հայկազեան հայագիտական հանդէս

Հատոր. 37 Էջ. 325-345 (2017)

Նկարագրություն: Հոդվածում վերլուծվում են 20-րդ դարասկզբի դրամատուրգիական ձեռքբերումները, այդ համատեքստում ներկայացվում է Լևոն Շանթի "Հին աստվածներ" դրաման։


Աստվածաշնչի և Հրանտ Մաթևոսյանի ստեղծագործության ներքին առնչությունների մասին
Էջմիածին ամսագիր

Հատոր. Զ Էջ. 110-120 (2018)

Նկարագրություն: Հոդվածում ներկայացվում են Աստվածաշնչի և Հրանտ Մաթևոսյանի ստեղծագործության ներքին առնչությունների հարցեր։


Ինքնության խնդիրը Լևոն Խեչոյանի "Մհերի դռան գիրքը" վեպում

No. 5 Էջ. 415-431 (2018)

Նկարագրություն: Վերլուծվում են Խեչոյանի վեպում արծարծված գեղարվեստափիլիսոփայական խնդիրները։ Առանձնացվում է ինքնության խնդիրը։


Աստվածաշնչի և Հրանտ Մաթևոսյանի ստեղծագործության ներքին առնչությունների մասին

Հատոր. Զ Էջ. 110-120 (2018)

Նկարագրություն: Հոդվածում ներկայացվում են Աստվածաշնչի և Հրանտ Մաթևոսյանի ստեղծագործության ներքին առնչությունների հարցեր։