Подсписок
Կոմերցիա և բիզնեսի կազմակերպում
Вопросы
- Բիզնեսի գործառութային տիրույթները
- Կազմակերպության արտաքին և ներքին միջավայրերը
- Բիզնեսի և ձեռնարկատիրության ընդհանրություններն ու տարբերությունները
- Բիզնեսի դասակարգման մոտեցումները և տիպաբանությունը
- Բիզնեսի պլանավորման անհրաժեշտությունը և սկզբունքները
- Բիզնեսի նպատակների բազմությունը և դրանց առանձնահատկությունները
- Փոքր բիզնեսի առավելությունները և թերությունները
- Կազմակերպության արտադրական կարողությունների հաշվարկն ու պլանավորումը
- Բիզնեսի և ձեռնարկատիրական գործունեության սուբյեկտներն ու օբյեկտները
- Բիզնես պլանի կառուցվածքային առանձնահատկությունները
- Բիզնես գաղափարի աղբյուրները։ Գաղափարների գեներատոր
- Բիզնես գաղափարի գնահատումը և փորձարկումը
- Online բիզնեսի առանձնահատկությունները և արդյունավետության գնահատման մեթոդները
- Կանվասի բիզնես մոդելը
- Կազմակերպության կառուցվածքային վերակազմակերպման (ինժեներինգի) բովանդակությունը
- Բիզնես գործընթացների նկարագրության հիմնական կանոնները և նպատակները
- Կազմակերպության ընկալման հայեցակարգային մոտեցումները
- Ներֆիրմային պլանավորման մեթոդաբանությունը և կիրառվող ցուցանիշները :
- Բիզնես գործընթացների նկարագրության հիմնական կանոնները և նպատակները
- Կառավարման գործընթացային մոտեցման հիմնական հասկացությունները
- Կազմակերպության բիզնես գործընթացների մանրամասնման մակարդակները
- Որակի կառավարման սկզբունքները և PDCA ցիկլը
- Գործընթացային մոտեցման էությունը բովանդակությունը
- Բիզնես գործընթացներ կանոնակարգման էությունը, սկզբունքները և մեթոդիկան
- Բիզնեսի արժեքի դիվիդենտների դիսկոնտավորման միջոցով գնահատման եղանակները
- Բիզնեսի գնահատման առկա ակտիվների եղանակը
- Բիզնեսի որոշումն՝ ըստ սպառողների գնողունակ վարքագծի ընկալման
- Ինվայրոնմենթալիզմի ազդեցությունը ժամանակակից բիզնեսի վրա
- Բիզնեսից գանձվող հարկերն ու վճարները
- Բիզնես գործընթացների դասակարգման մոտեցումները
- Շահույթը, դրա բաշխումը, շահութաբերության հաշվարկը
- Կազմակերպության ապրանքային ռազմավարությունը
- Բիզնես գործընթացների դասակարգման մոտեցումները
- Բիզնեսի գնահատման հիմնական եղանակները, դրանց համառոտ նկարագիրը
- Ձեռնարկատիրության ուղղահայաց և հորիզոնական ինտեգրման ձևերը
- Հիմնական, շրջանառու միջոցների կառուցվածքի կատարելագործման արդի խնդիրները
- Բիզնեսի գնահատման էությունը և անհրաժեշտությունը
- Ֆրանչայզինգը որպես բիզնեսի ընդլայնման եղանակ
- Անտրեպրենյորական և ինտրապրենյորական (ներֆիրմային) ձեռնարկատիրության էությունը
- Կազմակերպության բիզնես գործընթացների մանրամասնման մակարդակները
- Շուկայի վերլուծությունը և դրա անհրաժեշտությունը
- Կազմակերպության աճի գնահատման մոդելները
- Խոշոր և փոքր բիզնեսի համակցման սոցիալ-տնտեսական խնդիրները
- Բիզնես գործընթացի մոդելի հասկացությունը
- Կազմակերպության մրցակցային ուժերն ըստ Մ. Փորթերի տեսության
- Բիզնես էթիկան և սոցիալական պատասխանատվությունը
- Կազմակերպության արտադրական ծրագրի հիմնավորումը արտադրության գործոններով
- Բիզնեսի շահառուները և նրանց հիմնական տեսակները
- Արդյունավետության ներքին նորմայի հաշվարկը
- Անշարժ գույքի բիզնեսի էությունը և դրա առանձնահատկությունները
- Կազմակերպության գործունեության դասակարգումը
- Արտադրության և իրացման ծախսերի կազմն ու դասակարգման հատկանիշները
- Հիմնական և շրջանառու միջոցների կառավարումը
- Բիզնես ռիսկի և անորոշության հասկացությունները և հիմնական բնութագրիչները
- Մաքսատուրքերը և մաքսային արժեքը: Ապրանքների ներկրման ու արտահանման հարկերը
- Անշարժ գույքի օբյեկտների կենսապարբերաշրջանը
- Բիզնեսի ֆինանսատնտեսական վերլուծության հաշվետվությունների համակարգը
- Հիմնական և շրջանառու միջոցների օգտագործման ցուցանիշները և դրանց վերլուծությունը
- Պլանավորման գործառույթները, խնդիրները, տեխնոլոգիաները և կազմակերպումը
- Ձեռնարկատիրական ռիսկերի ախտորոշման և նույնականացման մեթոդները
- Կազմակերպության տրանսպորտային տնտեսության կազմակերպումը
- Կազմակերպության արտադրանքի իրացման համակարգի կազմակերպումը
- Արտադրական գործընթացի հասկացությունը, դրա կազմը և դասակարգումը
- Ծառայությունների ոլորտի կազմակերպության արժեքի գնահատման առանձնահատկությունները
- Արտադրական կազմակերպության բիզնես գործընթացների մոդելը
- Հանքահումքային գործունեությամբ զբաղվող կազմակերպության արժեքի գնահատման առանձնահատկությունը
- Արտադրական գործընթացի սպասարկման կազմակերպումը
- Կազմակերպության ֆինանսական hոսքերի դիսկոնտավորման գնահատման եղանակները
- Արտադրության անվնասաբերությունը, կրիտիկական ծրագրի որոշման մեթոդները
- Կազմակերպության արտադրական գործընթացի ձևավորումը և բնութագիրը
- Ֆինանսական ցուցանիշների կանխատեսման սցենարային եղանակը և բանակցային շեմը
- Շուկայի վերլուծությունը և դրա անհրաժեշտությունը
- Նորամուծական նախագծերի արդյունավետության գնահատումը
- Ֆինանսական ցուցանիշների կանխատեսումը բիզնեսի գնահատման մեջ
- Տեսականու և գնային ռազմավարությունները
- Կազմակերպության գնային քաղաքականությունը և գների որոշման կողմնորոշիչները
- Կազմակերպության դիվիդենտների դիսկոնտավորման բազմամակարդակ եղանակը
- Գործընթացային մոտեցման ներդրման բարդությունները
- Կազմակերպության ներդրումային քաղաքականությունը
- Բիզնեսի՝ սպառողական վարքագծի ընկալման հայեցակարգային մոտեցումները
- Արտադրատեխնիկական նախագծի կառավարումը
- Բիզնեսի գնահատման զուտ կանխիկ հոսքերի դիսկոնտավորման եղանակը
- Ֆինանսատնտեսական վերլուծության դերը բիզնես ռազմավարության մշակման ժամանակ
- Արտադրության կազմակերպման և պլանավորման հիմնական սկզբունքները
- Ներդրումների դասակարգումը
- KPI- ների կիրառությունը բիզնեսի արդյունավետության գնահատման գործում
- Բիզնես որոշումների ընդունում PEST-վերլուծության հիման վրա
- Ռիսկի աութսորսինգ. առավելությունները և թերությունները
- Օպերատիվ-օրացուցային պլանավորումը
- Փողի ժամանակային արժեքի էությունը, փողի ներկա արժեքը
- Բիզնեսի որոշման փոփոխականները (պարամետրերը)
- Հանքահումքային գործունեությամբ զբաղվող կազմակերպության արժեքի գնահատման առանձնահատկությունը
- Կազմակերպությունների արտադրական ենթակառուցվածքի զարգացման միտումները ՀՀ-ում
- Բիզնեսի գնահատման հարաբերական եղանակը
- Բիզնես որոշումների ընդունում գործընթացային մոտեցման հիման վրա
- Բիզնեսի որոշումն՝ ըստ սպառողների վարքագծային արձագանքի
- Ռիսկերի գնահատման մեթոդները և դրանց սահմանափակումները
- Բիզնեսի աճի հնարավորությունները
- Հարկի էությունը, հիմնական առանձնահատկությունները: Հարկերի դասակարգումը
- Բիզնես սոցիալական պատասխանատվություն
- Արտադրության անվնասաբերությունը, կրիտիկական ծրագրի որոշման մեթոդները